PPC reklama v
Google Ads a Sklik a zbožové srovnávače

Správným nastavením PPC kampaní dokážeme zobrazit reklamu relevantním uživatelům, kteří se následně můžou změnit na Vaše zákazníky. Využíváme k tomu reklamu ve vyhledávačích Googlu a Seznam, kampaně v Nákupech a cílenou reklamu v obsahové síti. Reklama může být prezentována formou textů nebo bannerů. Pomocí PPC tedy zvyšujeme návštěvnost webových stránek nebo e-shopu s cílem získání zákazníka nebo objednávky. PPC kampaně bývají velmi často nejefektivnější formou reklamy pro nové weby, které nemají dostatečně silné SEO. Abychom zajistili co nejlepší efektivitu kampaní, je potřeba je na pravidelné bázi vyhodnocovat a optimalizovat. E-shopům doporučujeme inzerovat i ve zbožových srovnávačích, jako jsou primárně Zboží.cz a Heureka

Proč je pro mě důležitá PPC reklama?

Níze jsme vypsali pár základních benefitů PPC reklamy.

1. Oslovuje potenciální zákazníky

Správným nastavením kampaní dokážeme zacílit na relevantní uživetele, u kterých je vyšší pravděpodobnost se stát vašimi potencionálnimi zákazníky.

2. Zvyšuje návštěvnost webových stránek

Velmi efektivní způsob, jak ihned přivést v krátkém čase dostatek návštěvníků na vás web.

3. Zvyšuje poptávky a objednávky

Jedna z nejúčinnějších forem reklamy na internetu pro získávání poptávek a navyšování tržeb vašeho e-shopu.

4. Vaše značka bude vidět

Pomocí PPC kampaní zobrazíme vaší reklamu na vysoce vizibilních plochách, jako jsou např. webové stránky Seznam.cz, Novinky.cz, ProŽeny.cz a spoustu dalších, případně dostat vaše video na YouTube nebo SeznamZprávy.cz a tím navyšovat povědomí o vaší značce

Mám prezentační web, nabízím službu potřebuji být lépe vidět.

DigiBistro

Digitální agentura, který plní vaše digitální cíle.

Jsme tým, který se v onlinu neztratí. Ikdyž jsme každý na své židli a napříč celou Českou Republikou a Slovenskem. Fungujeme spolu již 5 let a máme bohaté zkušenosti. Každý z nás se dobu své kariéry podílel na projektech pro ty nejlepší. 

Potřebuji reklamu pro svůj nový nebo stávající e-shop

Co můžu udělat více proto,
aby můj web byl vidět, aby prodával?

Reklama na sociálních sítích facebook, instagram, tiktok

V této digitální době jsou sociální sítě jsou klíčovým tématem každé značky, která chce být úspěšná. Ať už hledáte způsoby, jak vytvořit vizuály, které zaujmou, nebo jak psát účinné marketingové texty, rádi vám pomůžeme. Nicméně je třeba mít na paměti, že samotná sociální média nejsou schopná zachránit váš byznys. Je důležité využívat všech dostupných možností výkonnostního marketingu, abyste dosáhli co nejlepších výsledků. 

Jak probíhá nastavení kampaní na seznamu, google a proces optimalizace

  1. Výběr reklamní síťě, nejčastěji Google ads. a Sklik, Google Merchant Center a zbožové srovnávače zboží.cz, heureka.cz
  2. Založení příslušných účtů s vašimi kontaktními údaji
  3. Analýza trhu, daného produktu nebo služby
  4. Definice efektivních klíčových slov a spojení na které se bude cílit
  5. Predikce ukazatelů výkonnosti kampaně a propočet nákladů na mediabudget
  6. Optimalizace spuštěných kampaní s cílem snížit cenu za proklik

Pojďme si dát společné kafe nebo si jen tak zavolat. V dnešní době, klidně googlemeet nebo teamsy. Nemusíme rovnou řešit rozpočty, můžeme i poradit nebo doporučit.

Martin

Digital Manager
novotny@digibistro.cz