Nový web s vlastním designem.

Nový web s vlastním designem je verze webových stránek s unikátním layoutem a strukturou. Web je vždy navržený pro specifické potřeby, požadavky a cílové skupiny a  klienta. Web se liší od webů na šabloně, kde se layout a struktura definuje dle přednastavených možností šablony. Možnosti a funkcionality mají vždy své mantinely. Při vývoji webu je zapojeno více kapacit a vývoj vyžaduje více času. Tím pádem jsou náklady na pořízení vyšší než např. u šablony s integrovaným generátorem, který lze z větší části obsluhovat bez asistence vývojářů. Webdesign je vždy odrazem značky a image společnosti, živnostníka nebo soukromé osoby, která ho vlastní.

Jaké jsou hlavní výhody webu s vlastním designem? ​

Bezkonkurenční a profesionální vzhled​

Web s vlastním designem vytváří unikátní a osobité prostředí, které odlišuje váš web od ostatních. Vzbuzuje důvěru u návštěvníků a zákazníků.

Integrace a specifické funkce

Vlastní design vám umožňuje integrovat specifické funkce a prvky, které mohou zlepšit uživatelský zážitek a efektivitu vašeho webu.

Supervize designování a funkcionalit

Vlastní design umožňuje kontrolu nad vzhledem a funkčností vašeho webu, což může být důležité pro firemní image nebo pro zajištění konzistence mezi různými komunikačními kanály.

Flexibilita a přizpůsobeni

Web s vlastním designem vám umožňuje přizpůsobit vzhled webu specifickým potřebám a požadavkům vaší společnosti nebo značky.

Rozvoj a budoucnost​

Když máte vlastní design, můžete snadno přizpůsobit vzhled webu budoucím potřebám a změnám ve vašem podnikání nebo značce.

Jak probíhají jednotlivé kroky vývoje nového webu

1. Dáme si kafčo, osobně nebo online

Kompetence: Digital Manager

Prvním krokem je vždy schůzka nebo online meet. Rádi Vás poznáme a představíme DigiBistro. Probereme dostupné možnosti, poradíme, zkonzultujeme a navrhneme nebo doporučíme řešení, které je pro vás ideální. Cílem setkání je dozvědět co nejvíce informací o vašem produktu nebo nabízené službě. Někdy můžeme pouze zlepšit aktuální řešení rychlým zásahem. Tvoříme si vlastně podklad ideální zadání.

Nový web

2. Vstupní analýza, kterou Vás provede celý náš tým.

Kompetence: UX/UI designer, Digital Manager, Vývojář

Vstupní analýza je taková malá zkouška kooperace našeho týmu s vámi. Většinou se aplikuje v případě, že již máte web hotový, ale jeho výkon není dostatečný. Je to proces, při kterém se analyzuje webová stránka nebo aplikace z hlediska uživatelské přívětivosti, použitelnosti a efektivity. Cílem vstupní analýzy webu je zjistit, jak webová stránka funguje a jaké má nedostatky, které je možné zlepšit. Standardně analyzujeme cílové skupiny, konkurenční webové stránky, obsah, technické provedení atp. Pokud již máte data v Google Analytics, nebo FB pixelu. Jenom dobře. 

 

2. Vstupní analýza, kterou Vás provede celý náš tým.

Kompetence: UX/UI designer, Digital Manager, Vývojář

Vstupní analýza je taková malá zkouška kooperace našeho týmu a Vás. Připravíme si odpovědi na základní dotazy k novým webovým stránkám nebo aplikaci. Definujeme si  funkcionality, dodatečné integrace aplikací a systémů, navrhneme infrastrukturu a připravíme rozpočet a harmonogram. Dokážeme rozlišit, které funkcionality jsou pro Vás důležité a které jsou pouze hezké a zbytečně by navýšily rozpočet. Pokud jsou k dispozici dostupná data např. z google analytics, analyzujeme vše co je potřeba pro vývoj nového webu.

Nový web | google analytics

3. Příprava "drátů", wireframes

Kompetence: UX/UI designer

Když už máme připravené zadání a odpovědi na důležité otázky. Pojďme si web načrtnout a vytvořit tzv. wireframy nebo-li „dráty“. Wireframy nám pomohou rozložit si jednotlivé obsahové stránky. Jsou to náčrty stránek definující jejich strukturu a funkcionality bez toho aniž by se zajímali o vzhled nebo celkový designový layout. Nakreslit si je můžeme tužkou na papír, ale standardně pracujeme v nástrojích, které umožňují tvorbu výstupu v digitální formě. Definujeme hlavně základní prvky jako je navigační menu, hlavní obsah, reklamní bannery, widgety, bloky, formuláře, seznamy, obrázky a videa.

4. Příprava designu

Kompetence: UX/UI designer

Pokud máme hotové wireframes, začínáme kreslit. Oživíme drátěné modely do líbivého designu.  a s využitím UX/UI designéra tvoříme maximální uživatelský zážitek. V této fázi si již připomínkujeme barvy a celkový layout pro nové webové stránky. 

4. Příprava designu

Kompetence: UX/UI designer

Pokud máme hotové wireframes, začínáme kreslit. Oživíme drátěné modely do líbivého designu a s využitím UX/UI designéra tvoříme maximální uživatelský zážitek. V této fázi si již připomínkujeme barvy a celkový layout pro nové webové stránky. 

Nový web | UX/UI

5. Výběr a implementace redakčního systému

Kompetence: Vývojář / Programátor

Proto abyste každou úpravu nemuseli zadávat vývojářům a měnit si denně 20 emailů, připravíme redakční systém díky kterému nemusíte čekat na jednoduché úpravy obsahu. Preferujeme redakční systém WordPress. Opensource řešení za kterým stojí komunita vývojářů. Využíváme licencovanou platformu Elementor, který je intuitiviní pro každého uživatele a umožňuje rychlé a efektivní editace bez asistence vývojárů. Klademe důraz na zabezpečení a pravidelné aktualizace. Vyvracíme mýty o „děravém WordPressu“. Ano, každý web lze napadnout je ale potřeba se na potencionální útoky připravit.

6. Responzivní web. Správné
zobrazení na desktopu, tabletu i telefonu.

Kompetence: Vývojář / Kodér

Pro správné zobrazení webovách stránek na desktopových a mobilních zařízení je potřeba připravit tzv. responzivní šablony. Ty se na každém zařízení přizpůsobí tak, aby bylo možné web ovládat z telefonu, tabletu ale i standardního desktopového zařízení. Webové stránky se připravují ve 3 brakpointech. Následně se šablony napojují na redakční systém. 

6. Responzivní web. Správné
zobrazení na desktopu, tabletu i telefonu.

Kompetence: Vývojář / Kodér

Pro správné zobrazení webovách stránek na desktopových a mobilních zařízení je potřeba připravit tzv. responzivní šablony. Ty se na každém zařízení přizpůsobí tak, aby bylo možné web ovládat z telefonu, tabletu ale i standardního desktopového zařízení. Webové stránky se připravují ve 3 brakpointech. Následně se šablony napojují na redakční systém. 

Nový web | responzivní zobrazení

Co můžu udělat víc proto aby můj web byl více vidět, aby prodával?

Výkonnostní reklama PPC kampaně, google, seznam, zbozi, heureka

Pokud hledáte způsob, jak zvýšit návštěvnost svého webu, získat nové zákazníky nebo navýšit prodeje. Jsou PPC (Pay-Per-Click) kampaně tou nejefektivnější a nejrychlejší volbou jak se dostat před oči cílového publika. Naši PPC specialisti vám pomohou nastavit, spravovat a optimalizovat vaše kampaně tak, aby byly co nejefektivnější a přinášely co nejlepší výsledky pro váše podnikání.

Výkonnostní reklama PPC kampaně, google, seznam, zbozi, heureka

Pokud hledáte způsob, jak zvýšit návštěvnost svého webu, získat nové zákazníky nebo navýšit prodeje. Jsou PPC (Pay-Per-Click) kampaně tou nejefektivnější a nejrychlejší volbou jak se dostat před oči cílového publika. Naši PPC specialisti vám pomohou nastavit, spravovat a optimalizovat vaše kampaně tak, aby byly co nejefektivnější a přinášely co nejlepší výsledky pro váše podnikání.

Podpora na sociálních sítích facebook, instagram, tiktok

V této digitální době jsou sociální sítě jsou klíčovým tématem každé značky, která chce být úspěšná. Ať už hledáte způsoby, jak vytvořit vizuály, které zaujmou, nebo jak psát účinné marketingové texty, rádi vám pomůžeme. Nicméně je třeba mít na paměti, že samotná sociální média nejsou schopná zachránit váš byznys. Je důležité využívat všech dostupných možností výkonnostního marketingu, abyste dosáhli co nejlepších výsledků. 

Podpora na sociálních sítích facebook, instagram, tiktok

V této digitální době jsou sociální sítě jsou klíčovým tématem každé značky, která chce být úspěšná. Ať už hledáte způsoby, jak vytvořit vizuály, které zaujmou, nebo jak psát účinné marketingové texty, rádi vám pomůžeme. Nicméně je třeba mít na paměti, že samotná sociální média nejsou schopná zachránit váš byznys. Je důležité využívat všech dostupných možností výkonnostního marketingu, abyste dosáhli co nejlepších výsledků. 

Pojďme si dát společné kafe nebo si jen tak zavolat. V dnešní době, klidně googlemeet nebo teamsy. Nemusíme rovnou řešit rozpočty, můžeme i poradit nebo doporučit.

Martin

Digital Manager
novotny@digibistro.cz